Fanituotteet osoittautuneet suosituiksi

Kauan odotettuja Kiffen-fanituotteita on saapunut markkinoille viime syksystä lähtien. Viimeisin innovaatio on seuran Facebook- ja Instagram-tileille lisätty Kauppa-sovellus, jonka avulla Kiffen-henkiset kuluttajat pääsevät käsiksi seuran verkkokaupan fanituotteisiin helposti suoraan sometilien kautta.

– Nämä sovellukset ovat ennen kaikkea kuluttajan etu, sillä tuotteiden tilaaminen on nyt entistä kätevämpää, Kiffenin mediavastaava Jaakko Jokilahti kommentoi.

Uudet fanituotteet ovat saaneet Kiffenin kannattajat liikkeelle.

– Viime vuonna asetimme seuran yhdeksi tavoitteeksi fanituotemyynnin kasvattamisen ja uusien tuotteiden lanseeraamisen. Mustien Hurmureiden uskollinen kannattajakunta otti uudet tuotteet hyvin vastaan, kaulahuivit loppuivat kättelyssä ja niitä tilattiin lisää varastoon. Solmimme myös yhteistyösopimuksen Suomen Urheilutekstiilien kanssa, ja heidän verkkosivuiltaan voi hankkia kysyttyjä t-paitoja sekä Support Kiffen -huppareita. Viime viikolla lanseerattu Kiffenin kauden 2021 pelipaita on herättänyt positiivisia tuntemuksia, ja sitä on tilattu mukavasti sekä kotimaahan että ulkomaille. Ja lisää Kiffenin fanituotteita on tulossa kevään aikana, joten kannattaa pysyä kuulolla, kertoo Kiffenin toiminnanjohtaja Janne Wikman.

Fanituotteilla on myös symbolista arvoa.

– On hienoa nähdä fanitavaraa kannattajien yllä. Ne luovat yhteisöllisyyttä, Jokilahti näkee.

Kiffenin fanituotteita myynnissä viime kauden päätösottelussa FC Kiffen – NJS.

Start a Conversation

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

  +  81  =  85