Tilaus- ja sopimusehdot

TOIMITUSEHDOT
FC Kiffen 08 ry:n toimitusehdot

Yleistä
1.1. Nämä sopimusehdot sisältävät FC Kiffen 08 ry (jäljempänä ”Palveluntarjoaja”) verkkopalvelun (jäljempänä ”Palvelu”) käyttöä koskevat ehdot sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessään Palveluun tai ostaessaan tuotteita Palvelusta Palvelun käyttäjä (”Asiakas”) hyväksyy ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja. Palvelussa on näitä ehtoja tarkentavia tiedonantoja ja toimintaohjeita.

1.2. Palveluntarjoajan yhteystiedot: FC Kiffen 08 ry, Käsityöläisentie 25 C 24, 00750 Helsinki. Y-tunnus 1566811-8. Asiakaspalvelu palvelee sähköpostitse osoitteessa kiffen@fckiffen.fi

1.3. Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palveluntarjoajalle. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Asiakas hyväksyy muutokset Palvelua käyttäessään. Kulloinkin voimassa olevat sopimusehdot ovat nähtävissä Palveluntarjoajan kotisivulla.

1.4. Palveluntarjoaja ei ole vastuussa Palvelussa myytävien tuotteiden valmistajien sivuilla olevista tiedoista.

Tuotteiden tilaaminen ja toimitus

2.1. Toimitamme tilauksia seuraaviin maihin: kaikki EU-maat. Mikäli toimitusaluetta on muutoin rajattu, ilmoitetaan rajaukset Palvelussa.

2.2. Kunkin tuotteen hinta, toimitustavat ja toimituskulut ilmoitetaan tuotesivulla. Samassa yhteydessä ilmoitetaan myös mahdolliset tuotteen saatavuuteen liittyvät rajoitukset.

2.3. Asiakas voi tehdä tilauksen Palvelussa ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus sitoo Asiakasta.

2.4. Tilatut ja varastossa olevat tuotteet toimitetaan noin viikon kuluessa tilauksesta. Palveluntarjoaja ilmoittaa Palvelussa tuotteiden arvioidut toimitusajat muiden tilauksien osalta.

2.5. Mikäli tilatun tuotteen osalta ilmenee toimitusvaikeuksia, Palveluntarjoajan asiakaspalvelu ottaa yhteyttä Asiakkaaseen. Saldovirheen kohdalla Palveluntarjoaja ilmoittaa Asiakkaalle saldovirheestä ja hyvittää toimittamattoman tuotteen arvon tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Maksutavat

3.1. Asiakas voi maksaa tuotteen omassa verkkopankissa tilauksen jälkeen saatuaan erillisen laskun sähköpostiinsa. Lasku tehdään sen jälkeen, kun tuotteiden saatavuus ja alustava toimitusaika on vahvistettu. Tilaus postitetaan vasta sen jälkeen, kun asiakkaan maksusuoritus on saapunut Futiskaupan tilille.

Tilauksen peruuttaminen ja palautusoikeus

4.1. Asiakas ei voi peruuttaa tehtyä ja maksettua tilausta, jos tuote on jo toimitettu varastosta eteenpäin. Mikäli tilaus jätetään noutamatta, käsitellään tilaus peruutettuna tilauksena. Tilaus on mahdollista peruuttaa myös täyttämällä peruutusilmoitus ja lähettämällä sen asiakaspalvelullemme sähköpostitse osoitteeseen myynti@futiskauppa.net. Tällöin asiakaspalvelumme huolehtii tilauksen palautumisesta varastolle. Halutessaan perua kaupan tilauksen vastaanottamisen jälkeen Asiakkaan tulee menetellä seuraavassa kohdassa 4.2 kuvatulla tavalla.

4.2. Toimitetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tavaran vastaanottohetkestä lukien. Rekisteröityneenä käyttäjänä palautusilmoituksen voi tehdä Tilaukset–kohdasta. Rekisteröitymättömänä asiakkaana tilaa linkki vaihto- ja palautusilmoituksen tekoa varten sähköpostitse myynti@futiskauppa.net. Toimituksen mukana toimitetaan palautusrahtikirjat samalla toimitustavalla, jolla tilaus on toimitettu. Palauta tuote mahdollisimman pian vaihtoilmoituksen täyttämisen jälkeen. Mikäli asiakas ei palauta tuotetta 7 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksesta, tuote poistetaan varauksesta ja palautetaan myyntiin.

Kuluttajan on pidettävä tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran. Tuotetta ei tule ottaa käyttöön ennen kuin tuotteen on päättänyt pitää. Jalkineita saa testata sovituksen yhteydessä vain sisätiloissa. Tuotteesta ei tule sovituksen yhteydessä irrottaa siihen kuuluvia tuotetietolappuja tai tarroja. Tuote tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis tilauksen lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä. Mikäli tuote tai tuotepakkaus ei vastaa sopimusehtoja, emme hyväksy palautusta vaan tuote lähetetään takaisin asiakkaalle.

Tuote ei ole käyttämätön, jos esimerkiksi vaatteissa on selviä kulumisen merkkejä ja/tai likaa tai mikäli tuote on pesty. Tuotetta tulee sovittaa tuoksuttomana. Voimakas hajusteiden, hien tai savukkeen haju tuotteessa voi johtaa palautuksen hylkäämiseen. Palautuksen tulee sisältää alkuperäispakkaus sekä kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit. Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai muunnelluilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi asiakkaiden toiveiden mukaan painatetut tuotteet kuten peliasut.

Tuote tulee palauttaa Palveluntarjoajalle Postin kautta. Ilmoitus palautusoikeuden käyttämisestä on tehtävä Palveluntarjoajalle edellä mainitun 14 vuorokauden kuluessa ja tuote on palautettava tästä 7 vuorokauden kuluessa. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

4.3. Tuotteen ostohetkeksi katsotaan päivä, jolloin tuotepaketti on lunastettu tai kuitin päivämäärä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa osoittaa lunastuspäivä.

4.4. Asiakas maksaa palautettavan tuotteen postituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista toimittaa normaalina postipakettina tai kirjeenä ja paketti tai kirje on lähetetty Suomesta.

4.5. Palveluntarjoaja palauttaa Asiakkaan maksusuorituksen tuotteen palautuksen johdosta viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tuotteen saapumisesta verkkokaupan varastolle. Mikäli palautat tilaukseltasi kaikki tuotteet, hyvitetään myös tilauksesi toimituskulut (pl erikoiskuljetusyksikkönä toimitettavat tuotteet). Palauttaessasi vain osan tuotteista ei toimituskuluja hyvitetä tilaukseltasi.

4.6. Palveluntarjoajan myöntämää kampanjaetua ei voi muuttaa rahaksi. Jos kampanjaedun (esim. alennuksen) saamiselle asetetut ehdot eivät asiakaspalautuksen yhteydessä täyty, pidätetään edun arvoa vastaava summa rahapalautuksen yhteydessä. Tuotteen koon tai värin vaihdon yhteydessä saat vaihtotuotteen samalla hinnalla kuin alkuperäisellä tilauksellasi.

Muut ehdot

5.1. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.

5.2. Mahdollisiin Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välisiin sopimusta koskeviin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

5.3 Palveluntarjoajalla on kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu myymistään tuotteista. Tuotteen virhetilanteessa asiakkaan on aina otettava ensin FC Kiffen ry:hyn lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kiffen@fckiffen.fi tai palautelomakkeen kautta. Kuluttaja-asiakkaalla on mahdollisuus saattaa palveluntarjoajan ja asiakkaan välinen sopimusta koskeva riitaisuus kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Seuraa ja tykkää meistä: